czwartek, 22 grudnia 2011

Jewel Hair Mermaid Barbie (1995)

Szusując po allegro w poszukiwaniu Basi do uratowania natchnęłam się na takie oto zdjęcie:




Basia zachwyciła mnie swoimi włosami dlatego też ją kupiłam :-) Zanim przesyłka do mnie dotarła próbowałam odszukać tożsamość tej Basi. Zasugerowałam się długością włosów i wyszło na to że kupiłam Roszpunkę. Kiedy otworzyłam przesyłkę zobaczyłam że Basia NN ma w uszach kolczyki w kształcie gwiazdek. No więc z Roszpunki nici :-)
Kolejne poszukiwanie tożsamości i oto ona: Jewel Hair Mermaid Barbie z 1995 roku.

Tak Barbie Mermaid wyglądała po "narodzinach "w 1995 roku:



A oto koleżanki Basi: Migde, Barbie, AA Barbie oraz Teresa


Syrenki mają taką samą biżuterię: złotą koronę, kolczyki w kształcie gwiazdek oraz pierścionek. Moja Mermaid posiada oryginalne kolczyki oraz koronę (złoto na koronie lekko wytarte).
Wielkie szczęście spotkało Barbie iż przez 16 lat nie była nigdy u fryzjera przez co zachowała piękne i długie włosy.
Llalkę kupiłam bez ubranka więc moja mermaid będzie musiała się zadowolić czysto ludzkim ubrankiem:  różową sukienką.

Po serii oczyszczających zabiegów, czesaniu oraz prasowaniu :-) lalka wygląda tak:


Poszukiwane: oryginalne ubranko dla Jewel Hair Mermaid Barbie (1995) :-)

W święta zrobiłam jeszcze kilka zdjęć syrence:



9 komentarzy:

  1. Włosy zachowały się wyjątkowo ładnie :) Zafunduj jej jeszcze maseczkę na włosy z płynu do płukania tkanin, będą bardziej błyszczące :)
    Też mam ten model, ale niestety jej poprzednia właścicielka skróciła włosy o połowę... ;)
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tą Barbie. U mnie też ona mieszka i strasznie pragnę dokupić jej koleżanki.
    Jeśli nie uda Ci się znaleźć oryginalnego stroju zawsze możesz jakaś kioskową syrenkę pozbawić ogonka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy w lalkowym świecie :)
    Widzę, że masz moją ulubioną syrenkę! Moja niestety ma skrócone włosy, zachowała za to oryginalne ubranko :)
    Karolina ma rację - zastosuj płyn, ja radziłabym też przelać jej włosy wrzątkiem - będą jak u dopiero co wyjętej z pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam teraz syrenkę i nie chciało mi się szyć ogona, bo nzalazłam w sklepie "wszystko za 5zł" klonika w świetnym stroju syrenki - bardzo podobnym do tego mattelowskiego:) może tez powinnaś znaleźć jej stare wcielenie?:) już niedługo będą zdjęcia, święta mnie zatrzymały mocno w działaniu:)
    ps. jutro odpiszę na wiad:) teraz zasypiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jest, u mnie tez niedługo zawita!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: the Barbie that you teach to us I have it for years and the hair has everything spoiled. Dress I have the pink it and is very nice. I have blog dedicated to the Barbie that I invite to you to visit: all4barbie.blogspot.com. If you want we followed in contact of blog blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest, włosy ma piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tę lalkę w idealnym stanie :) bez pudełka ubranko, buciki :) zainteresowanych podaje maila ania.cze2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest, ach..., te włosy zazdroszczę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń